Uzun yıllardır amatör olarak balıkçılık yapan emekli denizci Muhittin Korkmaz bilinçsiz avlanma nedeniyle denizlerde balık kalmadığını durumun her geçen gün kötüye gittiğini söyledi. Korkmaz, "Gitmediğimiz yer kalmıyor, gez gez balık yok. Ağ atıyoruz yok, olta atıyoruz yok. Denizleri bitirmişiz" şeklinde konuştu…